fart och fläkt.

Onsdag.
Korridorsmöte var lite annorlunda då en man var inbjuden för att prata om autism och aspergers syndrom. För mig var det inte så mkt nytt men ändå bra att alla får samma information. Vi ska vara raka och tydliga.

Efterår så tog J.E, M.S, B.F och jag på oss inlines, även J följde med på cykel. Jag hade hjälm på mig. Vi skulle ta en liten tur men slutade med att vi var ute i nästan 45 minuter. När vi kommer till skolan skulle jag hoppa mellan trotoarkanten och gatan prescis som J.E men jag var inte lika duktig, jag stte mig ner och kännde hur händerna domnade bort. Dock inget brutet.

Skickade sms till mor med anledning att hon ahde sagt att jag skulle ja hjälm på mig och vara försikg.

"Jag hade hjälm på mig iallafall. Det var bra." och så fick jag svaret... "Har du cyklat omkull? Vad har du skadat?"

haha. tänka sig.

Torsdag.
Träningsvärk i utsidan av smalbenen av turen på inlineserna.
Jag och H hade grupparbete. Det flyter på bra känns som vi faktiskt kan ro i hand detta även om det kändes lite svårt för en vecka sedan.

På eftermiddagen skulle vi ha kommunikationsövning. Jag skulle ha med mig bandet svi ahde spelat in våra rollspel i men icke, det hade jag glömt. Så det var bara att springa hem och tog cykeln tillbaka på 8 minuter. Det ni, träningen har gett något iaf.

Provade bänkpress för första gången med J.E. Klarade faktiskt 40 kg, riktigt duktigt. Samma vikt som J.E även om hon klarade att göra två mer än mig.

Träningen går framåt.

Fredag.
Idag sydde jag klart min klänning. Kommer lägga upp en bild på den. Jag bestämde mig igår för att jag skulle stunta in beskrivningen, utan att jag skulle göra som jag ville istället. Lyckat resultat.

Nu väntar jag på att klockan ska gå cå ska jag åka ner till Birgittaskolan och UHs årsmöte.

För övrigt är det riktigt varmt ute. Sommar på gång?

fifikus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0