Grillning.

Idag har det varit en trevlig dag.

Jag gjorde en pastasallad och grillspett. på eftermiddagen träffade jag några till som ska vara faddrar för samvetet i höst (jag vet att jag inte tillhör samvetet, men vad gör det?).Vi tände grillen och under tiden vi väntade på glöden byggde vi en äggfarkost som skulle klara av att trilla ner från andra våningen. Det visade sig att vi var så duktiga på att bygga och de klarade sig från både andra och tredje våningen. Mitt lag vann dock på bästa motiveringen, kanske inte så svårt när andra laget bra sa att det var "ääägg braaaa".

Sedan grillade vi fick många kommentarer på mina fina spett (tack mor för tipset att ha lök mellan korven) det höjde intrycket om dem. Därefter blev det 1-1 i kubb.

När jag kom hem varvade jag ner med att läsa lite mer inför morgondagens seminarium och skriva det sista på diskussionsfrågorna..

Nu är det Filip och Fredik som gället... Yeeh

fifkus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0