Tvätt.

Ja, massor med tvätt, ska snart börja min tvätt tid... Har sorterat och det blir åtta maskiner allt som allt, de ni...

Jag behöver också läsa lite, en bok och sedan skriva diskussionsfrågor till seminarumet som är på måndag, vilket jag trodde var nästa måndag. Men som mor sa, det var väl bra då kände du dig ju ledig när du var hemma, och så fick du ju jobba lite...

Jobba lite... 21 timmar är väl inte direkt lite när man är hemma i tre dagar...

Det hade ju även underlättat för motivationens skull om det hade regnat istället för att var klarblå himel och strålande sol...

Det blir till att ta med boken ut till solen. för i mitt rum är det på tok för varmt för att plugga.


astor njöt av kvällsolen igår.

fifikus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0