audionomen.

Vaknade allt annat än utvilad imorses. På med kläder, som jag bytte när jag kom hem på lunchen senare, hade fått på mig en orangerandig tröja och ett rosa linne under.

anledningen till mitt tidiga uppvaknade berodde på att jag skulle till audiomen. efter att ha letat runt på halva usö och flera ogenvägar så kom jag fram. gjorde ett hörseltest.

jag trodde i min enfalld att min hörsel hade blivit bättre. men icke sa nicke. jag hör tydligen väldigt dåligt. taluppfattnignen har försämrats på mitt "bästa" öra. De provade taluppfattnignen på vänster men gissade det mesta, hörde inte vad de sa, vilket ledde till att de inte ansåg att det var någon idé att mäta taluppfattningen.
 
Snitt 2004: ca45 dB
Snitt idag: ca 71dB

Drack kaffe i besvikelse på reslutaten. Nytt besök kommer att ske men ingen hörapparat.

Nu ska pluggandet få ta lite mer tid så jag inte tänker på relutatet mera.

fifikus.


alltid lika söt.

alltid lika söt.
men förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0