Vardag igen.

Idag började föreläsningar igen. exprimetell och icke exprimementell... förvirrad minst sagt.

Är förkyld och kände att hjärncellerna inte ville vara med riktigt.

När jag kom hem så röjde jag hela lägenheten, hittar inte hörapparaten. panik&ångest.nu Känns så typiskt mig, allt försvinner men som mamma sa att jag brukar inte tappa bort saker, de kommer tillbaka, jag har lagt det på ett smart ställe bara. frågan är bara var...

Håller tummarna om att den ska dyka upp.

Astor tycker iaf det är roligt, för jag flyttade min extra madrassen från undersängen till ryggstöd stående vid sängen så han kryper in och ut som om det var det bästa som hänt honom.

Nu ska jag försöka samla mig och plugga lite.

/fifikus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0