Sommar i bilder.

En bild ska ju enligt ordspåket säga mer än tusen ord.



Astor sitter i sitt fönster. I sin lilla stuga.



Från lägret på Björkö ville GPS att H.L skulle göra en U-sväng. Men det är svårt att göra på en färja.



Det fanns snö i Leksand och det var över trettio grader varmt.



Ännu en bild på Astor som njuter i mamman rabatter.



Och är det varmt så är källaren den bästa platsen att vara på....
...kanske fel väg in men men, man kan ju inte tänka på allt...



Hur kan vi veta att en människa är en människa? Varför blir vi som vi blir? Vad är det som styr oss? Hur styr det oss?
Det är frågan... som jag försöker ta reda på när jag läser min sommarkurs.



Fisken som fick simma tillbaka ut i havet igen. det var dock inte jag som hade fiskelyckan.





Astor har i sommar även lyckas med konsten att i koppel. Fångat en ödla och ätit upp den. Fångat en fågel som jag lyckades kasta bort innan den blev uppäten (detta finns på film, när han fångar den inte när jag kastar bort den. haha.)


"Allt finns i framtiden eller i förfluten tid. Den som lyckas leva i nuet lyckas med det omöjliga."

fifikus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0