Grävling och Astor.

Sommarstädningen i korridoren blev godkänd :-D och H.L och min vetenskapliga undersökning blev godkänd, med råge denna gången.

J.F var och hämtade mig och då lyckades vi med konsten att köra över ännu en grävling. Den förra var i höstas och då mådde bilen bra. Men denna gången gick kylaren sönder. Tillbringade två dagar hos J.F riktigt härligt, trots all lantluft, åkte fyr hjuling, mekade (haha), åkte traktor, bogserades och tittade på fotboll. Ett par händelserikade dagar.

Åkte med Jo.E hem. Det gick bättre trotts att vi fick bromsa för både, katter, rådjur och andra djur som sprang över vägen.

Idag har det varit det avslutande seminariumet. Nu är skolan avklarad. Så nu ska jag tvätta, städa och packa. Imorgon far jag hem och börjar jobba redan på lördag. Nästa vecka börjar sommarkursen, inga böcker är inhandlade...

Ryktet har nått mig att Astor vägrar äta om ingen sitter brevid honom så nu måste jag hem och byta av brosan som sitter brevid honom nu.

Mina tankar går till H.L som under dagen har legat operationsbordet, skönt att fått rapport att det har gått bra, tack. Mina tankar går även till O.B som bröt benet och kommer ha sitt ben i gips i sommar. [Du kommer få en ridlektion i studentpresent, du tycks faktiskt behöva det]

Grattis till S.H som klarade sin konffa med glamor.

fifikus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0