Metropolen?

Nu har jag varit hemma i snart en vecka. Det händer inte så mkt i denna metropolen ändå går dagarna. Jag har jobbat, gått i skolan, skjusat S.H till all möjliga platser och sist men inte minst varit i Örebro med H.L. Vi lyckades att ta oss till och från skövde och örebro med ett raststopp, två gånger hos mig, H.L som skrev på anställningsavtal, klippa gräset hos H.L. Inte minst bära ut alla blommor. Totalt hade vi nästan 25 växter. VIsst har H.L många växter men jag har blomtätas per kvadrat meter...

Allt är en tävling, så länge jag vinner. ;-)

Började min nya kurs, böckerna har jag som när fått tag på. Väntar på en bok som jag har beställt och den andra är en e-bok så får ladda ner den när jag ska ha den.

Imorgon blir det antagligen Lager157. Vi får se. Jag skulle behöva ett regnställ.

fifikus.

Kommentarer
Postat av: Heléne

men jag vinner i alla fall om man räknar antalet blommor=) Om allt är en tävlig....



Skönt att vår Örebroresa gick bra i alla fall...

2009-06-12 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0