Förkyld?

Uppdaterar nu för skitungens skull. Hon påstod att jag tappade läsare om jag bloggade för sällan. Men kan ju inte vara som hon och uppdatera typ hundra gånger om dagen, jag har ett liv utanför bloggen :-) Jag anser att de som skulle vilja läsa min blogg inte väntar för länge, det blir ju bara spännade och vänta på om det har blivit någon uppdatering.

Jag vaknade idag igen med dunder förkylning. Diskuterade mer mor och hon sa att det säkert är allergin som har börjat. Det kan mycket väl stämma, tre veckor i förkylning är inte det bästa.

Om min träning (för er som trodde jag skulle sluta efter en gång) kan ju sägas att jag körde två benpass och tvåöverkroppspass och ett konditons pass förra veckan. Och igår så körde jag ett benpass på gymmet och så gick och sprang jag i intervaller i en kvart, inte mycket kan tyckas men efter ett benpass är man rätt körd i benen och man måste ju faktist börja någonstans. att tillläggas kan vara att jag aldrig sprungit på löpband förrut.

Univeristetstudierna tar sin tid. Denna vecka är det grupparbete för hela slanten, enkätundersökning och utvärdering. Idag blir det dock ett break, ska läsa perspektiv på utvärderingar... Tentamen om två veckor, den 24/3.


Astor mår bra. Var på kurs på Axevalla folkhöskola i helgen med UH (Unga Hörselskadade) att höra eller att inte höra. Det intressant med många diskussioner. Astor var kvar i min lägenhet och njöt av att var själv hemma. MS var kattvakt och Astor hade varit riktigt gosig. Han fick vaccination i torsdags.

Därav står transportburen fortfarande framme och han ligger i den. Han är rädd att jag ska gå och glömma bort honom.

Nu måste jag plugga och jag hoppas att skitungen är nöjd.

fifikus.

Kommentarer
Postat av: -skitungen-

Haha, du tappar ju läsare då!

och nej jag har också ett liv, annars skulle jag inte ha nått att skriva om :D. och 100ggr? du ska alltid överdriva du(:



känner igen förkylningen! :(

2009-03-10 @ 20:21:47
URL: http://sofiahultman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förkyld, stackars lilla dig

2009-03-11 @ 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0