Jippi dippi!

Jag klarade hemtentan. Så nu är det nya tag för nästa veckas tenta.

Bloggandet kommer ligga nere, mer än vanligt, för att fokus ska ligga på tentapluggandet. Jag har förövrigt ingen sladd till datorn så när batteriet är slut så är datoranvändanet slut. Astor bet ju av sladden för ett år sedan men jag har en händig far som lagade den, lagningen har dock glappat ett tag men igår lade den av helt så nu är den på väg hem för en ny reperation.

Broderiet är färdig broderat, bara fållningen som återsår.

Fick mina gardiner idag och har hängt upp dem för att de ska sträcka dem, skäms dock lite för (jag är ju trots allt utbildad i sömnad) häftade med häftapparatern...


Haha.

fifikus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, sömerskan har fallit lågt (:

2009-03-25 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0