jorden anropar.

Nu var veckans tenta pluggande avslutat och tentan är skriven. Tror det är godkänt men man vet ju aldrig. Tur att man har lärare som är lite lata och har exakt samma sista frågor som på en gammal tenta. haha.

Pomenerade ner till ÖB efter tentan med H. Köpte mig två lådor för att ha mina skor i... var bra att jag köpte två men behöver egentligen en till och så slänga några. Det fick precis plats med de skorna jag hade i garderoben. MEn inte med de jag har ute i korridoren...

För övrgt kan ja ju säga till dem som tycker att mina blommor är tråkiga... Jag har inte sagt ditt namn, men du vet vem du är... och till mor, min orkide, som förövrigt mor köpte sammtidigt en likadan just nu blommar med 12 blommor och flera knoppar väntar. Min krokus jag köpte på IKEA förra veckan, som var 12 lökar i är full med blommor idag...hela 19 utslagna i lila...

Nu när kursen är avklarad ska jag gå och fira med att gå till gymmet och sedan faktiskt tro det eller ej,ett grupp pass, happy moves, tydligen massa tanter där så man kan flumma hur mkt som helst. MS brukar gå men hon kör alltid mins en halvtimme på löpning på bandet först... tanterna blir dock tydligen genomsvettiga...

Måste bara berätta vad jag gjorde igår... Ett gott skratt...
Jag skulle visa att jag var stark. haha. Skulle visa detta med ett marklyft, 60kg. Lyfte upp den och det fungerade. Sedan var bara problemet hur man skulle få ner den igen, det var det ingen som hade sagt hur man skulle göra. Så jag satte mig på huk. Det resulterade dock i att stången hamnade på lårenen och rulllade ner mot bäckenet. Det hade ju inte varit någgra problem om jag hade fått bort den. Men det fick jag ju inte så det slutade med att jag trillade baklänges och låg på marken med stången över mig. haha. det roligaste på allt var att jag kom inte lås, haha. tillslut lyckades jag rulla den överlåren så nu har jag härliga blåmärken på dem... HAHA. Så vill bara säga, prova inte på något utan att veta vad ni gör speciellt inte när ni är på en plats med massor med människor.

haha.

fifikus.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ha ha ha, Försöka visa att man är stark genom din metod kommer man inte så långt med. Men skönt att tentan känns bra för dig också i alla fall=)

2009-03-24 @ 19:30:36
Postat av: sofia

hahah, du är ju bra rolig du!

2009-03-26 @ 22:28:13
URL: http://sofiahultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0