Sommartid.

Helgen tillbringade jag i huvudstaden. Jag träffade V på lördag morgon. Därifrån åkte vi till en utfärsäljning av hanky panky underkläder, H-K hade bett V köpa ngr par åt honom. Det var lite speciellt därför det stog bara en liten skylt att det var utförsäljning och när vi kom in så var det i en lgh.

Vi besökte  även Moderna Museumet. Men vi kom fram till att ni har vi varit där och så nu har vi gjort det. Lite kullturell iaf. http://www.modernamuseet.se/v4/templates/template4.asp?id=2108

Söndag var det kursdag.

Måndagen var det föreläsning på morgonen. Har aldrig varit så trött. Ögonen gick i kors. som tur var så var det sådant jag redan kände igen. När jag kom hem så stupade jag i säng och sov några timmar. Gick och tränade och nu är det tvättning.


fifikus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0