Söndag.

Tänkte jag skulle göra en uppdatering, så att jag inte tappar läsare :-P

Jag har tränat även denna veckan för er som inte trodde jag skulle gör a det. Fyra gympass och två "riktiga" konditionspass, dvs 45 min bara kondition. Men två halv kondition med 15 min gång/springning på bandet. Ja och er som känner min mamma, säg inte det, då kommer hon tro att jag blivit träningsnarkoman. Men nu är iaf två veckor avklarade och närmare mitt mål om magrutor till sommaren. Magmusklerna kan skymtas nu :-P nästan *haha*

Har varit en del plugg denna veckan men har ju snart tenta, försöker komma på någon bra metod för att minnas allt men det är svårt att plugga till salstenta, vi har bara haft en saltenta tidigare men då fick vi ha med oss bäckerna så det kan knappast räknas.

Maten i skåpen börjar sina men MS gck och handlade precis så hon skulle köpa bröd och pålägg. H har lovat mig IKEA och Willys på onsdag. Jag ska köpa två förvaringslådor att ha mina skor i under sängen. Just nu är skorna i garderoben men känner att jag behöver frigöra plats där och så kan jag få lite översikt och inte bara ta dem som ligger överst.

Melodifestivalen, såg inte med F :-( som traditionen brukar vara. Han svek mig med att vara där och titta Live istället i Globen. FUSK! Vad tyckte jag då? Ingen låt som direkt stack ut synd att Mollly med talang fick en av de sämsta låtarna. Men mellanakten om rysssland den var rolig den borde vi skickat istället.

Nu ska jag plugga och ta hand om min tvätt, för er som inte vet är det numera min tradition och vana att jag alltid tvättar på söndagar mellan 16-19 så nåde den som snor MIN tid i tvättstugan, den ska...

fifikus.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. jag frågade mamma om jag fick äta din diet jag med. Så att jag också kunde få magrutor lättare.

men nej nej. det fick jag absolut inte! ;(

2009-03-15 @ 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0