Söndag.

Män som hatar kvinnor var bättre än förväntat. Jag hade en tanke om att eftgersom jag läst boken så blir nog inte filmen så bra så ställde in mig på att filmen skulle vara riktigt dålig. Men blev glatt överraskad när jag sett klart den, ingen film blir ju lika bra som boken men ändå helt okej, även om Mikael Blomqvist inte var lika sexig som i böckerna... ;-)

Vaknade till Vasaloppet i morses så det blev en tidig söndag trots en sen lördag. J och M var bra men det var ju inte mot vinnaren idag. Tycker att J och M behöver ta träningen lite mer seriöst :-P

Jag hade bestämt mig för att börja träna i morgon. JE lovade att hon skulle hjälpa mig och sätta ihop ett gympass åt mig. Det visade sig dock att de inte öppnade förren klockan 15 i morgon så bestämde mig för att gå och köpa kortet i dag. MEN jag skulle inte träna, det skulle jag spara tills imorgon, slutade med att MS och jag gick och tränade. Och jag sprang 45 minuter på crosstrainern :-) Riktigt stolt över mig själv.

Nu ska jag ta en dusch, dricka te och sedan sova och laddda inför morgondagen :)

fifikus.


Kommentarer
Postat av: den där- skitungen

Nu har jag hittat hit :]

"lite lagom sådär efter 2månader"

men jag tycker du är seg på uppdateringar.. Nu när du har en trogen läsare&allt ;g

pusspåDaj<3

2009-03-08 @ 23:30:18
URL: http://sofiahultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0