Kjol?

På morgonen fick jag för mig att jag ville ha kjol på mig när det är så fint väder ute... Jag började prova, den första den gick p och när jag skulle dragkjedjan var i hop och jag släppte trillade kjolmidjan ner över höften...

Den andra, samma sak, nu försökte jag nåla ihop med säckerhetsnålar men det fungerade inte...

Den tredje jag försökte med det var en jeanskjol med strech, även denna var trillade ner så då testade jag med skärp, men det såg bara för hämskt ut (H.L=händelserik)

Slutade med att jag ringde till mamma och grät några tårar över choken, så det blev klänning med en tröja över, detta för att jag så gärna ville ha kjol så då blev det till att "lura" mig själv lite....

Nu ska jag ut i solen och läsa en rolig bok (kursbok)

fifkus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0