Tillbaka i rutinerna.

Idag var det första föreläsningen på nästan en månad. Det kändes lite ovant att sätta sig i en hörsal igen. Det kändes inte bättre av att föreläsningen var på engelska. Det fungerade bättre än jag hade trott.

Nu sitter jag och läser kommunikations boken. Därefter kommer det bära av till gymmet och ett av veckans överkroppspass.

Till kvällen blir det att åka iväg till affären och handla, kattmat och kattsand. Kattmat för att M.S som ska vara kattvakt i helgen inte ska behöva stå där utan man och vara tvungen att åka och handla. Kattsand, för att det ska bli nytt till helgen. Sedan måste jag fundera på vad jag ska ha med mig på ledarutbildningen. Regnkläder har jag inte, men oömma kläder kan jag ju iaf leta fram så blir det till att ha med sig flera ombyten om det regnar ist.



fifkus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0