Trädgårdsarbete.

Denna dagen har varit lite annorlunda. Istället för grupparbete som de sista veckorna har bestått av. Vi lämande in det igår hoppas på bar amindra kommpleteringar. Mer har vi inte tid med.

Jag tränade och så bar det av på cykel i regnet till H. där blev jag bjuden på mat :-) alltid lika gott. Sedan är vi ju inte riktigt som alla andra utan vi tillbringade en lång stund framför datorn och tittade på hörapparater och vilken färg man kunde få dem i. Lite annorlunda. Där efter så satte vi i gång med trädgårdsarbete tills H körde ut mig :-P för hon skulle iväg och träna.

Jag upptäckte idag att jag inte kommer kunna läsa kursen på högskolan i jönköping, den är varje dag (som är obligatoriska) och börjar när jag fortfarande har lektioner här uppe. Så det kommer bara att bli en kurs på 7,5hp.

fifikus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0