Nu gäller det.

Hösten har gått så snabbt fram i år, dagarna har bara försvunnit.

Men nu när det är tentadag närmare bestämt om lite mindre än tre timmar. Då går tiden fruktansvärt lååångsamt.

Jag vill få den avklarad nu. Resultatet får bli som det blir, med tanke på att jag har varit sjuk i nästan två månader så vore det underligt om jag klarar tentan.

Ikväll blir det tentafest. Strömpis med korridorsgänget.

Imorgon blir det tvätt och hemf'ärd till mor och far. Eller mor och far är lite överdrift, jag skall jobba hela helgen, så blir inte så mycket samvaro.

Vill bara säga till L.H och S.H, jag är så stolt över er och jag är glad att jag har er.

Men nu blir det snart lunch med H.L och sedan gäller det, tenta Here I Come.


fifkus.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till Anna :)

2009-11-04 @ 12:24:13
URL: http://lisanorrbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0