ojoj. vad fel man kan ha.

Jag var ju helt säker på ett underkänt. Jag var ju sjuk när pluggandet skulle hålla på som mest och jag hade slutat vara orolig för resultatet eftersom jag "visste". På förmiddagen så hade varken mitt eller H.L resultat visats. De blandade ihop våra koder, eller rättare sagt gav oss samma tentamenskod, så vi promenixade upp på rasten.

Jag såg först att ett resultat var VG men visste inte om det var mitt eller H.L. Sedan såg vi att båda hade VG, vilket skrik det blev. Adminstratören borde bli hörselskadad om alla låter samma mycket. haha.

Tillägas bör, i tävlingen (som bara existrar när jag vinner) så hade jag en poäng mer än H.L. jipppi. :-) För detta betyder ju mkt i längden, eller inte. Skönt att båda klarade sig!

Samt att J.F kommer mobba mig mera, "där ser du inget att vara orolig för" och "det säger du alltid"... Men man vet ju aldrig hur de rättar eller om man har svarat det de vill ha... Alla tentor är ett orosmoment...Men nu ska jag slappna av och lägga ner lite energi på denna kursen istället :-)

fifikus.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ja, vad härligt med tentan alltså, helt underbart... och tentautlämnaren blir väl som hon umgås det vill säga hsk... Att bara tävla då man vinner, lite fräckt va?=)

2009-11-27 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0