Överraskning.

I torsdags när jag kom hem efter en förmiddag med plugg fick jag en "julklapp" på posten.

Från min mamma :-) "man ska välja vilka vargar man ska mata [...] i väntan på prinsen får du en groda"

I paketet låg det ett änglaspel med grodor. Jag blev så glad och sedan den kvällen har jag ett ljust tänt och låter grodorna åka runt. Tänk att MIN mamma kan vara så påhittig och överraska, när jag behöver det som mest, helt enkelt så känner min mamma mig :-)



tentapluggandet är på gång men helgen har varit lugn. Filmer, godmat och montering av IKEA möbler. Det är som sagt inte lätt att plugga med feber. Men hoppas att kommande vecka blir bättre. Hoppas att H.L ställer upp på att sitta i bibblan och plugga på dagen, så att det blir lite stuktur på tillvaron.


fifikus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0