kriminologi...

Ja, nu sitter jag här igen och skriver en tenta jag inte skrev för två årsedan och ordinarie tenta var.

Men jag tycker inte synd om mig själv, det är helt okej, jag känner ingen press att klara denna, klarar jag den är det bara en bonus.

Vi hade redovisning idag, det gick bra och efteråt gick jag och H.L och firade med fika. inte bara redovisningen utan något annat också, som inte ska nämnas på någon blogg. haha.

Nu är klockan snart sju och jag började med tentan vid tre, tre frågor är avklarade av sju, så det är bara hoppas de andra går lika smidigt... så kanske jag kan vara lite ledig innan VFUn startar på måndag :-)


hej svejs.

In i tentadimman igen.

fifikus.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, needå, inte jag inte, än är huvet ovan jord. Lycka till imorgon på praktiken! :)

2010-01-17 @ 15:43:09
URL: http://honungsgurka.blogg.se/
Postat av: Heléne

Fikan var god eller hur ha ha =)

2010-01-18 @ 07:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0