VFU.

tentan är inskickad, via mejl, ska lägga på den på brevlådan när jag går.

Jag ska på praktiken (vfu) idag, första dagen, börjar bli lite nervös.

Vad ska jag ha på mig? Jag har ett linne och tröjan jag fick av mamma för att ha på praktiken. Men sen då? Vilken jacka? Vilken väska? Sminkad eller inte sminkad? Stövlar eller skor? Vad gör bäst intryck och vad är mest jag? usch.

Snart kommer in allmenacka också :-) hoppas verkligen den kommer innan jag åker, vore skänt att ha med den om vi ska prata datum... Idag blir nämligen bara en introduktion för att lära känna handledaren, för mig och M.

lycka till önskar jag mig själv och hoppas jag kan bestämma mig innan jag åker...


fifikus.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe lycka till ;)

2010-01-18 @ 11:59:43
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till:)

har du beställt lika dan almanacka som ni(du) gav mig?

2010-01-23 @ 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0