bra dag?!

Först av allt vill jag fråga låstillverkarna, om låset på cyklar är till för tjuven eller för ägaren. En morgontrött anna tillbringade tio minuter för att försöka få upp cykellåset, när jag nästan bestämt mig för att gå till univeristetet, så lyckades jag.

För det andra, jag har blivit kallad till anställningsintervju som socialsekreterare, en av de fyra lyckliga som ska intervjuas för två tjänster.

För det tredje, jag klarade kompletteringen av missade seminarium och reflektionsprotokoll. så 37 sidor senare är jag godkänd på kursen :-)

Dock sker */-#& kommenteren: Det framgår att du har läst böckerna. Men du redovisar deras innehåll på ett oklart sätt och utan blick för resonemangens huvudlinjer och tygndpunkter. Det innebär att din analytiska och språklliga förmåga, som den framträder i dina svar, inte riktigt motsvarar kraven på denna nivå.

Frågan är; vad ska man skriva för att */-#& ska vara nöjd?!?! Visst, kunde jag kanske ha läst igenom det jag skrivit innan jag lämnade in det, men vem orkar läsa så många sidor? jag tycker det var tillräckligt ansträngande att skriva dem. Men vadå, jag tog mej igenom x antal böcker på englska och jag är nöjd med det, så ska inte låta henne få trycka ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0