Med jobb.

jag var på intervju i fredags, och kände att det var en helt misslyckad intervju, känndes som om de redan hade bestämt sig för vilken de skulle ha, och jag presenterade mig inget vidare, enligt mig själv. Men de lovade att återkomma denna veckan med svar, för att göra processen snabb.

igår eftermiddag, upptäckte jag att jag hade ett missat samtal. På morgonen tänkte jag att, äsch, jag ringer upp trots att jag itne har så lång tid på mig innan ajg ska vara på univeristet, det är ju bättre att veta att jag inte har fått jobbet, och ett sådant samtal går ju snabbt. Men när jag ringer upp så säger hon, grattis och välkomen till oss!

Vilket resulterade i att, det samtal som jag trodde skulle bli kort drog ut på tiden. Men glad ändå, om än sen kom jag till univeristet.

Jag har alltså blivit med jobb. Från mitten av januari, när skolan har slutat kommer jag arbeta heltid som socialsekreterare i Falköping. Och kommer att börja tidigare deltid, för att komma in i tjänsten. Helt underbart.

Nu behöver jag inte fundera vad jag ska göra efter studierna och det känns som en börda har lyft från mina axlar.

Tentan, som kommer imorgon, känns som en liten "fis". Framtiden är "räddad"!


Kommentarer
Postat av: Heléne

Supergrattis, gud vad kul för dig att du fått jobb.. Nu blir jag också glad för din skull...kram

2011-10-27 @ 12:49:34
URL: http://nellie86.blogg.se/
Postat av: Jacob "älsklingen" Selin

Är så glad för din skull. Även om det innebär att du "försvinner" från mig och inte kan vara med på skidresan i januari/februari. Men det är väl bara att härda ut. Dags å skaffa bil/klippkort på SJ så att jag kan besöka dig med jämna mellanrum :P



Puss

2011-10-27 @ 13:04:48
URL: http://fujimbo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0