virrig.

ja, det är så jag känner mig just nu.

svårt att sitta stilla på ett och samma ställe.

tror att jag är nervös inför morgon dagen, vet ju inte vad beskedet är.

men passade på att lämna in kompleteringen för kvällskursen, så virrade runt i sörbyängen för att leta reda på lärarens hem, nej jag stalkar henne inte, men hon vill ha uppiften inlämnad på hennes hemadress. weard.

så nästan 40 sidor senare, är det bara att ta sig an nästa uppgift.

jag har kommit på att jag är imponerad och beundrar människor som klarar av att vänta till sista dagen med att göra en uppgift, själv blir jag stressad över att den inte är klar en vecka innan. Jag trodde man skulle lära sig, det om något, att det tar tid, under c-uppsatsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0