present

En present gjordes i söndags,  eller två. Jag "hjälpte" min syster. Hon gjorde i princip allt jobb med babyfilten, det enda jag gjorde var att hjälpa henne bandkanta. Det var då jag insåg att jag faktiskt lärt mig tekniken relativt bra, att det inte bara är att köra på, för hur jag än förklarade och hon gjorde precis som jag sa så åkte inte tyget med på baksida. Så istället för att hon skulle öva och öva så sydde jag med en enkel raksöm ett varv och så sydde hon med elastisk söm efteråt.  Den blev så sjukt snygg.ska be om en bild.



Sedan gjorde även jag en present t till en grabb från mig och en kompis men eftersom vi kommer te hunnit lämna den ännu så kommer en bild senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0